Wspieraj wolne media

Disney wypuszcza kolejną skandaliczną bajkę. Wróżka Chrzestna w sukience i z...wąsami? Propaganda LGBT zamierza namieszać dzieciom w głowach.

1
1
0
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne / Fot. Pixabay

Amerykańskie wytwórnie filmowe od kilku lat wprowadzają do swoich produkcji nachalne elementy LGBT. Promocja dewiacji ma również miejsce w produkcjach dla dzieci. Tutaj przoduje znana wytwórnia Disney, która wypuszcza przekłamany obraz Wróżki Chrzestnej.

Disney, dawniej kojarzony z kultowymi animacjami dla dzieci i wykreowaniem mnóstwa postaci, które na stałe weszły do kanonu popkultury, od pewnego czasu stawia sobie nowy cel. Nie jest nim już bawienie i uczenie dzieci poprzez ciekawe i zabawne kreskówki, ale przeciąganie ich na tęczową stronę mocy. 

Na postaci LGBT w filmach dla dzieci i młodzieży można się już natknąć niemal powszechnie. Jak się okazuje, ideologicznie wątpliwe atrakcje serwują swoim gościom również popularne na całym świecie parki rozrywki spod szyldu Disneyland. W jednym w większych Disneylandów, w Anaheim w stanie Kalifornia, dzieci mogą spotkać pomocnicę Wróżki Chrzestnej z widocznym zarostem. Postać przedstawia się jako Nick i zaprasza do jednego z butików z kostiumami.

Więc mam na imię Nick i jestem jedną z uczennic Wróżki Chrzestnej.  Jestem tutaj, aby pomóc ci się rozejrzeć i dokonać wszystkich wyborów na ten dzień - powiedział jeden z pracowników Disneya.

Na opublikowanym na Tik Toku krótkim filmie widać, jak przebrany w fioletową sukienkę mężczyzna z mocnym makijażem i jednocześnie zarostem wita w sklepie dziewczynkę.

Butik Bibbidi Bobbidi to miejsce, gdzie dzieci w wieku od 4 do 10 lat odwiedzające Disneyland mogą wybrać sobie przebrania - stroje księżniczek Disneya.

Czytaj więcej: W kinach orgia surrealizmu – "Bo się boi"

Protesty rodziców i głos sprzeciwu opinii publicznej

Nietypowy pracownik wzbudził kolejną falę protestów zaniepokojonych rodziców.

Mężczyzna w przebraniu jest nie tylko dziwaczny i niestosowny, ale odciąga gości z „pokazu” – cała iluzja znika. Nie liczy się nic oprócz planu, a twoje czteroletnie dziecko to pionek, którego chętnie zmanipulują - zauważył konserwatywny publicysta Peachy Keenan.

Inny użytkownik zwraca także uwagę na zmianę obyczajową, jaka dokonała się na przestrzeni lat, a która ma swoje odzwierciedlenie również w standardach pracy Disneya.

Pamiętam, kiedy „Disney Look” nie pozwalał nawet kobietom nosić niektórych kolorów lakierów do paznokci. A teraz coś takiego?! - stwierdził inny z użytkowników.

Dla wielu internautów nie ulega wątpliwości, że takie z pozoru drobne akcenty ideologii LGBT nie są bynajmniej przypadkowe, ale stanowią część planowej rewolucji kulturowej.

Źródło: marsz.info, nypost.com

Sonda
Wczytywanie sondy...
1
1
Zapisz na później
Wczytywanie komentarzy...

Polecane

Przejdź na stronę główną
Na żywo