Wspieraj wolne media

Poprawność polityczna niszczy na Zachodzie normalne życie. Bezprecedensowa sytuacja u Amerykanina. Amazon Echo zareagował na rzekomy rasizm i...zablokował cały dom

1
0
0
Amazon Echo
Amazon Echo / Fot. Youtube

Nasze życie coraz częściej powierzamy technologicznym gadżetom, które w zamierzeniu mają nam ułatwić codzienne obowiązki. Wygoda staje się jednak niebezpieczna. Przekonał się o tym pewien Amerykanin, który do tej pory zachwalał sobie usługi inteligentnego domu dzięki Amazon Echo.

W świecie, w którym technologia bezproblemowo przeplata się z naszym codziennym życiem, pewien mężczyzna spotkał się niedawno ze zdarzeniem, które pokazało, dlaczego poleganie na technologii może być nieumyślnie skomplikowane. Niepokojący incydent spowodował, że właściciel inteligentnego domu został zamknięty na tydzień z powodu nieporozumienia z dostawcą Amazon.

Niepożądane zakłócenie miało miejsce, gdy paczka została dostarczona do domu Brandona Jacksona przez kierowcę Amazona. Wydawało się, że wszystko idzie gładko, dopóki następnego dnia Jackson nie mógł uzyskać dostępu do swoich urządzeń Amazon Echo, co wskazuje, że jego konto zostało zablokowane.

Amazon Echo uwięził mężczyznę we własnym domu

W poście udostępnionym przez Jacksona na Medium, wyjaśnił, że początkowo myślał, że ktoś mógł wielokrotnie próbować zalogować się na jego konto, co uruchomiło mechanizm blokady bezpieczeństwa, gdy nie był w stanie wchodzić w interakcje ze swoimi urządzeniami.

Próbując rozwiązać problem, Jackson skontaktował się z obsługą klienta Amazon i został zapytany przez kierownika, czy wie, dlaczego jego konto zostało zablokowane.

Kiedy odpowiedziałem, że nie byłem pewien, ich ton stał się nieco oskarżycielski. Powiedziano mi, że kierowca, który dostarczył moją paczkę, zgłosił rasistowskie uwagi z mojego dzwonka do drzwi - powiedział Brandon Jackson.

Czytaj więcej: Skandaliczne sceny podczas Marszu Równości w Zielonej Górze. Demoralizatorzy wykorzystują dzieci do szerzenia propagandy LGBT. Zobacz szokujące nagranie [WIDEO]

Amazon zablokował konto i nie przeprosił za sytuację

Jackson, który twierdził, że jego dom ma wiele kamer rejestrujących wszystko, co wydarzyło się w jego posiadłości, przejrzał materiał i nie znalazł żadnego dowodu na to, że takie uwagi zostały wypowiedziane. Według niego kierowca, który miał słuchawki, musiał źle usłyszeć dzwonek do drzwi, ponieważ jedynym dźwiękiem, jaki mógł z siebie wydać, była automatyczna odpowiedź: "Przepraszam, w czym mogę pomóc?".

W środę, 31 maja 2023 r., w końcu odzyskałem dostęp do mojego konta Amazon po nieoczekiwanej i nieuzasadnionej blokadzie, która trwała prawie tydzień, od czwartku, 25 maja. Nie była to jednak tylko zwykła niedogodność. Mam inteligentny dom, a moim głównym sposobem łączenia się ze wszystkimi urządzeniami i automatyzacją są urządzenia Amazon Echo za pośrednictwem Alexy. Ten incydent pozostawił mnie z domem pełnym niereagujących urządzeń, cichą Alexą i mnóstwem pytań - przyznaje mężczyzna na swoim blogu.

Co więcej, po przejrzeniu materiału filmowego stało się jasne, że nikogo nie było w domu podczas incydentu, co oznacza, że kierowca dostawy naprawdę źle zinterpretował sytuację. Jednak pomimo wyjaśnienia sytuacji z Amazonem, konto Jacksona było nadal zablokowane przez cały tydzień.

Amazon rzekomo nie zdecydował się na bardziej rozsądne podejście, takie jak wysłanie e-maila z ostrzeżeniem lub skontaktowanie się z właścicielem domu przed zamknięciem go we własnym domu. Po całym zamieszaniu Jackson powiedział, że poważnie rozważa rezygnację ze swoich urządzeń Amazon Echo.

Źródło: tvmn.pl, sea.ign.com, twitter.com

Sonda
Wczytywanie sondy...
1
0
Zapisz na później
Wczytywanie komentarzy...

Polecane

Przejdź na stronę główną
Na żywo